セミナー室2予約フォーム / Application Form for Seminer Room 2

  1. Start
  2. Preview
  3. Complete

Status message

当館からの返信をもって予約確定となります。余裕をもってお申し込みください。
当日および前日のご予約の場合は、2階カウンターにて直接お問い合わせください。
下記ページにて空き状況を予めご確認ください。
空き状況確認: セミナー室2予約状況

Your reservation will be confirmed when we reply to you. Please apply well in advance.
If you need to make a reservation on the day or the day before, please inquire directly at the counter on the 2nd floor.
Please check availability in advance on the following pages.
Availability: Seminar Room2 reservation status

 

Required
*本学に在籍中で、附属図書館の利用登録が完了している方に限ります。卒業生・柏図書館友の会会員はご利用いただけません。/ Only UTokyo members those who have completed User registration can make a reservation. Not available for alumni and Kashiwa Library club members.
Required
Required
Required
Required

*利用希望日の10日前から2日前まで受け付けます。(開館日のみ)/ Application will be accepted ten days to two days prior to the date.

*予約は1日分のみ可能です。利用終了後に次のWeb申込を行ってください。/ Reservations can be made for one day only. Please apply for the next online reservation after you finish using the room.

*予約後のキャンセルは、直接カウンターまたは、kashiwaj@lib.u-tokyo.ac.jpまでお知らせください。 / If you need to cancel after making a reservation, please notify us directly at the counter or at kashiwaj@lib.u-tokyo.ac.jp.

Required
*半角、24時間表記で入力してください(例)「09:00」 / ex. "09:00"
Required

*半角、24時間表記で入力してください(例)「12:00」 / ex. "12:00"

*1日1回最大3時間、閉館10分前まで / Once a day, up to 3 hours, 10 minutes before closing.

Required 利用目的 / Purpose
Required
*2名以上24名以下です。 / 2-24 people.
Required 学外者の参加 / External users